Herrstein – zondag 17 april 2022

17 april 2022 - Herrstein, Duitsland

We worden wakker op camping Mühlenteich in Lingerhahn, waar we gisteren zijn aangekomen. Een hele mooie camping met goed sanitair en een meertje, maar nagenoeg geen internetbereik. Het is 1e Paasdag. Dus ontbijten we met gekookte en chocolade eieren. Na het douchen en afwassen vertrekken we naar Mörsdorf. We zijn niet de enigen die vandaag naar Hängeseilbrücke Geierlay wandelen. En vervolgens ook over deze 360 meter lange brug over het Mörsdorfer Bachtal lopen. Ondanks de drukte een hele leuke ervaring. Als we rond 16.00u op de parkeerplek terug zijn rijden we gelijk door naar Herrstein. We parkeren de auto op het terrein naast de Wohnmobilplatz omdat deze vol is. (maar 3 plekken) We lopen een klein stukje door het historisch centrum van het stadje en eten streekgerechten bij het restaurantje dat open is.

20220417 Het was echt hoog maar niet echt eng

20220417 We lopen door de Bergstraße van het historisch centrum in Herrstein20220417 Rollbraten mit Bratensoße & Rotkraut20220417 Oma's gefullter Klöß