Herpelmont – donderdag 28 april 2022

28 april 2022 - Herpelmont, Frankrijk

Ook op deze andere camperplaats in Saint-Hippolyte hebben we prima geslapen. Na nog even door het parkje te hebben gelopen rijden we weg. Onze eerste stop is bij de Action in Saint-Dié-des-Vosges. Ook zij hebben geen gasbusje voor onze nieuwe gaskookplaat. We worden doorgestuurd naar de Decatlon een paar kilometer verder. En eindelijk hebben we gas en kunnen we vanavond de oven gebruiken. We gaan gelijk Parmentier de Boeuf kopen en aardbeiengebakjes. Rond 15.00uur arriveren we bij Camping Domaine des Messires aan het Lac des Messires. We vinden een mooi plekje aan het water. We drinken buiten koffie. De zon schijnt. Gerard zet de grote Miele paraplu op om o.a. zijn bier koel te houden in de schaduw. Alleen niet vastgezet. Een windvlaag doet de paraplu in het water belanden. Op de camping zijn kano’s en sup boards gratis te gebruiken voor gasten. Het is niet nodig dat Gerard zelf het water op gaat. Een aantal jongens halen met veel plezier de paraplu voor ons uit het water. De Parmentier uit de oven smaakt heerlijk. Morgen blijven we hier!

20220428 Parkje in Saint-Hippolyte20220428 Prachtige vergezichten en blauwe lucht onderweg

20220428 Schitterend weer en schitternde plek aan het Lac des Messires20220428 Heerlijk koffie met aardbeiengebak

20220428 Een windvlaag heeft de paraplu in het Lac des Messires geblazen