Bassemberg maandag 09 mei 2022

9 mei 2022 - Bassemberg, Frankrijk

Het zonnetje schijnt, windstil, strak blauwe hemel. We ontbijten buiten. Na de koffie lopen we naar de Giessen die achter onze camperplek stroomt. Het water is niet heel koud. De stenen wel glibberig. Voor alle zekerheid halen we toch maar even een stok om wat meer houvast te hebben. We lopen een stukje en gaan dan terug omdat we ook nog boodschappen moeten doen. We fietsen naar Neuve Église waar een U-markt is. Terug lunchen we met lekker vers brood, salade en tomaten. We lopen naar het Centre Nautique Aquavallées en mogen, als gasten van de camping,  inderdaad gratis naar binnen.  We trekken baantjes en gaan dan lekker bubbelen. We hebben voor morgen de sauna gereserveerd.

20220509 De plek waar de camper staat grenst aan de Giessen20220509 Lopen in de Giessen achter de camper

20220509 Onderweg naar de U-markt in Neuve Église stoppen we even bij dit monument

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bert:
    9 mei 2022
    Weer een mooie dag gehad, leuk plekje, zijn jullie ver het beekje afgegaan
    Hier ook prachtig weer, kan je bij de U Markt ook een U boot huren, kan je het beekje afvaren
    Veel plezier morgen in de sauna
  2. Sofie:
    19 mei 2022