Herpelmont – vrijdag 29 april 2022

29 april 2022 - Schijndel, Nederland

Heerlijk geslapen en genoten van al het gekwetter van de vogels. Alhoewel Gerard zegt gek te worden van de koekoek. We zijn dus vroeg op en maken wat foto’s van de camping. We ontbijten lekker buiten. Douchen uitgebreid. En doen de was. Vanavond slapen we dus in een schoon bed. We hebben nog wat Parmentier de Boeuf die we met rode kool en appelmoes willen eten. Omdat we geen appelmoes hebben moeten we wel op de fiets naar de dichtstbijzijnde winkel in Bruyères. Soms toch wel aardig klimmen. En geen fietspad naast de autoweg. Wel leuk. Onderweg kwamen we nog langs een Kapelletje. En veel kleine waterstroompjes gezien. Al met al een heerlijke rustige dag. Minder zonnig dan gisteren. Morgen weer verder want dan wordt er regen verwacht hier.

20220428 Gisteravond voor het eerst de verlichting buiten opgehangen20220429 Deze prachtige boom staat bij de ingang van de camping

20220429 Camping Receptie met recreatieruimte20220429 Het meer 's morgens om 08.00uur

20220429 La Chapelle Laveline-devant-Bruyères20220429 Gerard is niet naar boven naar de Chapelle gelopen maar beneden gebleven

1. Bert:
    29 april 2022
    Heerlijk wakker worden is dat, met de zingende vogels, wij kennen dat van Stroe genieten van de rust
    Nog gelukt om appelmoes te scoren, hoort bij de Franse keuken, haute cuisine 😄😄
    Hoop dat jullie de zon morgen wéér vinden, lekker buiten ontbijten is vakantie,. Tomaatje met de echte Zaanse
    Op naar het volgende mooie plekje