Dag 14 - 20 september 2021 - Bayeux

20 september 2021 - Bayeux, Frankrijk

Als we om 8 uur opstaan regent het nog steeds. Het is een beetje krap met de fietsen en de porti porti in de camper, maar we laten alles staan. Koffie zetten kan niet, dus we maken cappuccino uit een zakje. Voor 9 uur rijden we al van het camperterrein af naar Bayeux. Als we rond 10.30 uur over de Pont de Brotonne rijden en nu dus aan de andere kant van de Seine zijn, is het nog niet droog geweest. Maar volgens Weeronline, is het in Bayeux droog als we aankomen. We rijden helemaal binnendoor, drinken koffie met een croque monsieur in Annebault en komen uiteindelijk om 14.00 uur aan op Camping Municipal des Bord de l’Aure op de Boulevard d’Eindhoven in Bayeux. Het is droog en de zon schijnt. Hier staan wel meerdere Nederlanders. Aan de overkant van de weg is ook een Action en een Zeeman. We gaan eerst koffie drinken. Daarna gaat Gerard de tarp bevestigen en ik aan de was en afwas. Tegen 5 uur gaan we naar het zwembad met de vrijkaarten die we van de receptie hebben gekregen. Het Centre aquatique Auréo is een geweldig mooi en modern zwembad met SPA. We hadden aan muntgeld voor de kluisjes gedacht, maar hadden het niet nodig. Het werkte met een cijfercode! Terug op de camping maken we pasta funghi. Hier nog geen druppel regen gehad, dus goed gepland!!!

We rijden over de Pont de Brotonne over de Seine

In het zwembad mocht je geen foto's maken, maar in de ruimte voor de kleedkamers wel!!