Dag 12 - 18 september 2021 – Montreuil – Le Tréport

18 september 2021 - Le Tréport, Frankrijk

Vanmorgen naar de boulangerie gelopen voor brood, croissants en koffie to go voor Gerard. Na het ontbijt naar het Citadel gelopen. Nog niet zo lang geleden waren we hier ook. Deze keer hebben we niet alleen de rampart walk gedaan maar zijn ook in het Citadel geweest. We hebben zelfs met pijl en boog geschoten. (niet zo goed als Samuel!!) Na wat te hebben gedronken, zijn we naar Tréport gereden. We staan op een hele gave, maar drukke camperplek, bovenop een klif. Het uitzicht is prachtig. En er is een lift naar beneden. Maar wij hebben de trap genomen. Meer dan 375 treden heen en ook weer terug! Over de kades gelopen en langs de haven naar het dorpje Mers les Bains. Hier staan prachtige huizen in art nouveau stijl met metalen of houten balkons en erkers in ronde vormen, kleurige gevels en uitbundige ornamenten. Terug bij de camper genoten van een drankje, opgewarmde pasta en een prachtig uitzicht over zee. De krijtrotsen werden later mooi verlicht in het donker.